Gözyaşı FM canlı dinle (Konya) Googleda Ara



Gözyaşı FM radyosunu canlı dinliyorsunuz. Online ve canlı olarak Gözyaşı FM radyomuzu dinleyin. Gün boyu dini etkinlikler, ilahiler, ezgiler sizleri bekliyor. Konya merkezli bu dini radyomuzu Türkiye'nin hatta dünyanın her yerinde inter olduğu anda dinleyebilmeniz mümkün. Bizi buradan dinleyebilirsiniz. Etkinliklerimize katılabilirsiniz.

Gözyaşı FM Radyo Hakkında Bilgiler:

Müzik Türü: Dini radyo, dini programlar, sohbetler, ilahiler, ezgiler dinlenebilir.
Slogan: Konyamızın Radyosu
Yayın Alanı: Konya, İstanbul ve Online Tüm dünya
Merkezi: Konya
Adresi:
Telefon: (Canlı Yayın Telefonları)
(0332) 353 77 73 (Konya)
(0212) 671 91 41 (Uydu Yayını İstanbul)
Web Adresi: www.gozyasifm.com
facebook:
twitter:

8 yorum:

Adsız dedi ki...

nolur benim için yollarındayıçalın allaha emanet olun ŞEHİDE

Adsız dedi ki...

yine ben şehide istediğim parça bütün sedik lerime gelsin

Adsız dedi ki...

hani çılmıoki radyolarrr :??

cahide dedi ki...

selamın aleyküm.ben cahide lale.6 yasin ve 1600 tane tevhit okudum.iyi yayınlar.

Adsız dedi ki...

SELAMIN ALEYKUM IYI AKSAMLAR SIZDEN SUZULUP USTUNE ILAHISINI CALMANIZI ISTIYORUM ALLAHA EMANET OLUN

Adsız dedi ki...

slm hayırlı yayınlar radyonuz çok güzel emegi geçenlerden allah razı olsun

esma dedi ki...

selamün aleyküm biz nevşehirden esma ve furkan kardeşler kandiliniz mübarek olsun haşim abi bizi dualarından eksik etme selamün aleyküm

Adsız dedi ki...

Basarilarinizin devamini diliyorum , Radyonuzu begenerek dinliyorum...

Erdem Dikici
Stuttgart / Almanya

Radyo Yayınlarını Dinleyemiyorsanız:

Radyo Yayınlarını Dinleyemiyorsanız:
1. Windows Media Player Sürümünüzü Güncelleyiniz. Windows Media Player 11 Türkçe Sürümünü Buraya Tıklayarak Yükleyebilirsiniz.
2. Firefox kullanıyorsanız Media Player'i sorunsuz çalıştırabilmek için Media Player Plugin yüklemelisiniz. Windows XP, Vista versiyonları için Firefox Media Player Plugin yüklemek için buraya tıklayınız.



3. Bütün bunları denediğiniz halde yayınları dinleyemiyorsanız internet bağlantınızın hızınızı kontrol ediniz. Bağlantı hızınız yavaş ise yayını dinleyemez veya kesintili olarak dinlersiniz. Bir başka sebeb ise radyo istasyonlarının kullanıcı limitlerinin dolu olması ihtimalidir. Bunun için bir süre bekleyip yeniden tekrar deneyiniz.